سئو سايت , بهينه سازي سايت سئو سايت , بهينه سازي سايت .

سئو سايت , بهينه سازي سايت

تعريف سئو سايت

سئو سايت

سئو سايت به معني انجام تمام فرآيندهايي است كه باعث مي شود سايت شما نتايج بهتري را در گوگل و ساير موتورهاي جستجو كسب كند. عواملي كه در بهبود وضعيت سايت شما تاثير مي گذارند را به دو دسته مي توان تقسيم كرد: عوامل داخلي و عوامل خارجي. سئو سايت بيشتر بر روي عوامل داخلي تكيه دارد و با بهبود ساختار وب سايت و همچنين قالب آن سعي ميكند وضعيت سايت شما در گوگل را بهبود بخشد.

به اين نكته توجه داشته باشيد كه عوامل مهم سئو داخلي عبارتند از: نحوه طراحي سايت (شامل كد نويسي، سرعت لود شدن، ساختار صفحات، نحوه طراحي قالب، نحوه قرار گرفتن محتوا در صفحه و…) و محتواي سايت. بنابراين هيچ متخصص سئوي سايتي نمي تواند به تنهايي باعث بهبود وضعيت سايت شما شود و شما علاوه بر اينكه بايد يك سايت مناسب و بهينه سازي شده براي گوگل داشته باشيد نياز داريد كه محتواي مناسب نيز در سايت خود توليد كنيد (مطابق با استانداردهاي گوگل).

به طور خلاصه سئو سايت يعني از بين بردن مشكلات كدنويسي و قالب سايت شما و تعريف پارامترهاي مناسب در آن براي بهبود وضعيت رتبه سايت شما در گوگل.

سئو سايت چيست و چه تاثيري بر روي سئو دارد

تحليل سايت چيست و چه كاربردي براي سئو دارد؟

در صورتي كه وب سايت شما رتبه خوبي در گوگل و ساير موتورهاي جستجو ندارد مي توانيد از خدمات تحليل سايت ما استفاده كنيد تا نقاط ضعف و قدرت سايت خود را شناسايي كنيد. همچنين مي توانيد از سايت هاي بهينه سازي توليد شده توسط شركت ما استفاده كنيد. با استفاده از سرويس تحليل سايت، نقاط ضعف و قوت سايت شما مشخص شده و بر اساس اين نكات مي توانيد نرخ تبديل سايت خود را افزايش دهيد. كارشناسان ما علاوه بر اينكه سايت شما را از نظر بهينه سازي سايت (سئو) تحليل مي كنند، نكاتي را كه در زمينه افزايش نرخ تبديل (بازديدكننده به مشتري) وجود دارند استخراج كرده و پيشنهادات مفيدي در جهت بهبود چيدمان، گرافيك، سئو، امنيت و محتواي سايت به شما ارائه خواهند كرد.

ارتقا سايت در گوگل

يكي ديگر از خدمات ارائه شده توسط ما ارتقا سايت در گوگل است كه سايت شما را به ازا عبارت مورد نظر در صفحه اول گوگل خواهيم آورد. البته اين كار مستلزم داشتن يك وب سايت بهينه سازي شده از طرف شماست و در اولين مرحله بايد سايت شما توسط كارشناسان ما مورد بازبيني قرار گيرد. در صورتي كه سايت شما مشكلي از اين جهت نداشته باشد، به صورت تضميني شما را به صفحه اول گوگل خواهيم آورد. براي كسباطلاعات بيشتر به ارتقا سايت در گوگل مراجعه نماييد.

آموزش سئو

سئو يك كار دراز مدت است به اين دليل كه الگوريتم هاي گوگل در طول زمان تغيير مي كنند و همچنين قدرت رقباي شما نيز متغير است. به همين دليل براي اينكه نتيجه مناسب از سئو سايتتان بگيريد بايد در طول زمان و به صورت مداوم بر روي سئو سايت شما كار شود. تمام افرادي كه در سايت فعال هستند از برنامه نويس سايت گرفته تا فردي كه محتواي سايت را توليد مي كند بايد آشنايي كافي با اصول اوليه سئو داشته باشند به همين خاطر دانستن مفاهيم سئو جز الزامات هر وب سايتي است.

براي مطالعه مقالات آموزشي منتشر شده توسط ما مي توانيد به آدرس هاي زير مراجعه نماييد:

مزاياي سئو

بيش از ۸۰% بازديد اينترنت از طريق موتورهاي جستجو تقسيم مي شود، همين موضوع كافيست تا توجه تمام مديران سايت در دنيا را براي كسب درصدي از اين بازديد به خود جلب كند. اما مهمترين مزيت سئو هدايت بازديدكننده هدفمند به سايت است. در واقع با استفاده از تكنيكهاي سئو شما مي توانيد افرادي را كه به دنبال خريد محصولات سايت شما هستند به سمت سايت خود هدايت كنيد و درصد قابل توجهي از اين افراد را به مشتري تبديل كنيد و از سايت خود كسب درآمد داشته باشيد. در واقع هيچ روش بازاريابي اينترنتي ديگري تا اين اندازه بازگشت سرمايه گذاري ندارد. نكته قابل توجه در سئو اينجاست كه شما بدون پرداخت هزينه هاي بالا مي توانيد چنين كاري را انجام دهيد.

خدمات سئو ارائه شده توسط طراحي سايت ۲۴

نحوه فعاليت طراحي سايت ۲۴ در اين زمينه به اين صورت است كه با بررسي وضعيت سايت شما و تحليل كردن رقبايي كه داريد يك راهكار عملي و قابل اندازه گيري از نتايجي كه بدست خواهيد آورد ارائه مي دهد.

برخي از خدمات سئو ارائه شده توسط ما به صورت زير است:

تحليل سايت و بررسي مشكلات ساختاري و كدنويسي قالب سايت و ارائه راهكارهاي عملي براي بهبود آنها
بررسي و آناليز رقبا
بدست آوردن كلمات كليدي مناسب و ارائه راهكار جهت بهبود وضعيت رنكينگ در گوگل
مشاوره در مزينه توليد محتواي مناسب
مشاوره در زمينه بازاريابي اينترنتي و برندسازي
استفاده از تكنيكهاي خاص سئو جهت افزايش CTR و رنكينگ سايت
بررسي وضعيت نرخ تبديل سايت و ارائه راهكارهاي عملي در زمينه بهبود نرخ تبديل
مشاوره سئو و بازاريابي اينترنتي
بهبود رتبه سايت در گوگل به صورت تضميني و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل
آموزش سئو و توليد مقالات علمي در اين زمينه

مهمترين عامل موفيت يك سايت سئو است، زيرا مشتري هدف محصولات و خدمات شما را به سمت سايت شما هدايت مي كند و در نتيجه باعث افزايش فروش وب سايت شما خواهد شد. براي سفارش پروژه خود در اين زمينه و بررسي مشكلات سايت خود با كارشناسان ما تماس بگيريد تا شما را در اين زمينه راهنمايي كنند و راهكار هاي عملي براي توسعه و پيشرفت سايت شما ارائه شود.

وب۲۴ به عنوان يكي از قديمي ترين شركتهاي فعال در زمينه سئو در ايران در قالب پيشنهاد پكيج هاي سئو و بهينه سازي سايت به مشتريان خود و هدايت بازديد هدفمند (مشتريان بالقوه اي كه به دنبال خريد محصول يا خدمات شما هستند) به سمت وب سايت هاي اينترنتي و همچنين مشاوره و فعاليت در زمينه تبديل مخاطب به مشتري (بهينه سازي نرخ تبديل و تجريه كاربري) در تلاش است كه بهترين نتيجه ممكن را از فعاليت سئو و بهينه سازي براي مشتريان خود رقم بزند. وب۲۴ توانسته است با رعايت اصول مفيد سئو و استفاده از روش هاي سئو سفيد افتخار همكاري با بسياري از شركت ها و سايت هاي بزرگ ايران را در كارنامه خود داشته باشد و راهكاري مفيد و عملي در جهت اهداف وب سايت ها به آنها ارائه دهد.


برچسب: بهينه سازي جوملا، بهينه سازي ورد پرس، خدمات بهينه سازي و سئو، روشهايي براي سئو در كسب و كارهاي كوچك، سئو، ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۴۵:۵۱ توسط:afsaneh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :